07.04.2021 4МСТУ №41 Тема:

Урок:№ 41

 

Тема уроку : Приведення в порядок робочих місць, прибирання недогарків електродів, інструменту та захисних пристроїв в спеціально відведене місце.

 

Робоче місце зварника

Організація робочого місця зварника регулюється нормами і постановами Охорони праці і Техніки безпеки (ОП і ТБ). Ці вказівки повинні дотримуватися на всіх підприємствах і приватних майстерень, а їх ігнорування призводить до штрафів і травм. Але існує і Наукова організація праці (НОП), чиї поради носять рекомендаційний характер, що допомагає оптимізувати вже існуюче виробництво, щоб збільшити ефективність робочого процесу за рахунок поліпшення умов і підвищення безпеки співробітників. На підставі всіх цих джерел зібрані ключові положення про те, як має бути обладнано робоче місце зварника в різних ситуаціях.

Мета організації робочого місця

Грамотна розстановка обладнання і створення певних умов для виконання роботи сприяють наступного:

 

підвищується продуктивність підприємства;

зварнику зручніше виконувати роботу, тому поліпшується якість результату ;

підвищується захист робітника від пасивних шкідливих впливів (гази, випромінювання);

попереджаються травми на виробництві;

створюється сприятливе середовище для роботи інших співробітників, чия діяльність здійснюється поруч зі зварювальником. { {1}} Щоб досягти всі ці цілі докладаються зусилля щодо впровадження в робочу місцевість ряду заходів і технологій, які забезпечують достатній простір і зручність зварнику, а також захист здоров'я як самого фахівця, так і оточуючих.

 

Вимоги з охорони праці після закінчення зварювальних робіт

Після завершення зварювання також потрібно дотримуватися певних вимог з охорони праці. Прикладом назвемо наступні моменти:

 

Проводиться відключення струму.

Перед тим як перевірити стан шва потрібно дочекатися його повного остигання. Техніка безпеки забороняє працювати з розпеченим металом.

Після знеструмлення обладнання потрібно провести його очищення, перевірити стан цілісності.

Після охолодження шва перевіряється його цілісність і якість. Після цього все основне і допоміжне обладнання збирається.

 

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ

1. Вимкнути зварювальний трансформатор, перевірити чи непрострочений

термін випробування ізоляції зварювального трансформатору.

2. Скласти інструмент та пристосування, змотати рукави та кабелі, привести в

порядок робоче місце. Обстежити робоче місце щоб не залишилось розжарених

частинок металу, іскор, що можуть викликати пожежу.

3. Повідомити майстра чи іншого керівника, відповідального за проведення

робіт, про закінчення робіт та виявленні несправності зварювального обладнання.

4. Обстежити по закінченню зварювальних робіт всі місця, куди можуть

долетіти розжарені частки металу, іскри і викликати тління ганчір'я, пожежу

ізоляційного матеріалу.

https://svarkalegko.com/tehonology/rabochee-mesto-svarshhika.html

https://elsvarkin.ru/texnika-bezopasnosti/rabocee-mesto/


Комментарии

  1. Я Хелена Джуліо з Еквадору, я хочу добре поговорити про пана Бенджаміна на цю тему. надає мені фінансову підтримку, коли всі банки у моєму місті відхилили моє прохання надати мені позику у розмірі 500 000,00 доларів США, я намагався отримати все можливе, щоб отримати позику у моїх банків тут, в Еквадорі, але всі вони відмовили мені, оскільки кредит у мене був низький, але з Божою милістю я дізнався про пана Бенджаміна, тому вирішив спробувати подати заявку на позику. з доброю волею вони нададуть мені позику в 500 000,00 доларів США. запит на позику, який мені відмовили мої банки в Еквадорі, було надзвичайно чудовим з ними вести бізнес, і зараз мій бізнес іде добре. електронною поштою / контактом WhatsApp, якщо ви хочете подати заявку на позику у них. 247officedept@gmail.com WhatsApp контакт: + 1-989-394-3740.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

28.11.2023 7МСТУ Виробниче навчання

Виробниче навчання ЕРЗ 5гр.мсту урок№12

02.04.2021 3 група МСТУ ЕРЗ урок№10 Тема : Виконувати повітряно-дугове різання складних відповідальних деталей, вузлів та конструкцій з різних металів та сплавів