21.10.20 3гр. МСТУ виробниче навчання №7 Тема уроку : Виконання ручного дугового і плазмового зварювання середньої складності деталей, вузлів і конструкцій з вуглецевих сталей у всіх просторових положеннях зварного шва, крім стельового

 

Урок:№7

 

Тема уроку : Виконання ручного дугового і плазмового зварювання середньої складності деталей, вузлів і конструкцій з вуглецевих сталей у всіх просторових положеннях зварного шва, крім стельового

 

Мета уроку : Вивчити  прийоми виконання ручного дугового і плазмового зварювання середньої складності деталей, вузлів і конструкцій з вуглецевих сталей у всіх просторових положеннях зварного шва, крім стельового

Ознайомитись з обладнанням та інструментам для  ручного дугового і плазмового зварювання середньої складності деталей, вузлів і конструкцій з вуглецевих сталей у всіх просторових положеннях зварного шва, крім стельового

·         формування умінь і навичок щодо застосування теоретичних знань отримання зварних швів без дефектів на практиці;

розвиваюча :

·         розвивати навички пізнавальної діяльності до самостійного иконання ручного дугового і плазмового зварювання середньої складності деталей, вузлів і конструкцій з вуглецевих сталей у всіх просторових положеннях зварного шва, крім стельового

 вселити учням впевненість у власних силах, допомогти розкрити їхні індивідуальні здібності;

·         навчити мислити і відстоювати власні переконання, поважати при цьому думки інших;

виховна :

·         формувати навички культури спілкування;

·         спонукати учнів до самостійної роботи над розвитком власного інтелекту, культурного рівня, самостійного здобуття нових знань поряд з умінням реагувати на швидкозмінні умови навколишнього світу.

Тип уроку : Формування первинних умінь.

Вид уроку: Вправи.

Література: І.В.Гуменюк, О.Ф.Іваськів, О.В.Гуменюк. Технологія електродугового зварювання. К. – 2006. 127 с.

 

Форми проведення: фронтально-групова робота на уроці, розповідь, показ прийомів.

 

Методи навчання: пояснювальний (розповідь, бесіда), ілюстративний (демонстрація презентації та відеоролику з новими раціональними методами праці), практичний (індивідуальна робота майстра з учнями різного рівня успішності), репродуктивний (виконання учнями нових складних прийомів, виконання завдання за технологічною карткою), використання відеоматеріалів.

Міжпредметні зв’язки: інформаційні технології, спецтехнологія, матеріалознавство, технічне креслення.

Перелік практичних завдань технолого-норміровочна карта, інструктивно-технологічна карта до завдання по темі уроку.

Хід уроку:

І. Організаційна частина (2хв.)

·  перевірка наявності учнів;

·  перевірка готовності учнів до уроку – наявність спецодягу;

·  допуск з техніки безпеки – індивідуальні засоби захисту

ІІ. Вступний інструктаж (43хв.)

1.  Повідомлення теми та мети уроку

Мотивація навчальної діяльності учнів оволодіння виконання ручного дугового і плазмового зварювання середньої складності деталей, вузлів і конструкцій з вуглецевих сталей у всіх просторових положеннях зварного шва, крім стельового

 

Показ нових прийомів трудової діяльності:

шикую учнів в учбовій майстерні, навколо показового зварювального стола, з підготовленим набором пластин, проводжу опитування з охорони праці, переконуюсь, що учні мають індивідуальні засоби захисту органів дихання (распіратори, рукавиці) вміння користуватись металевими щітками, захисними окулярами. Показую зварювання пласти (з вибраною силою струму (А)) з підкладками та без них. Пояснення характеру і послідовності роботи учнів, коментую по ходу процесу зварювання пластин, послідовність виконання зварювання, зачистка металу після охолодження, візуальний огляд  зварювального шва зварного вузла.

Опитування учнів і пробне виконання ними нових прийомів, показаних майстром в/н.

Показ прийомів зварювання учнями, коментар на помилок,  розбризкування металу – висока дуга, шлакові включення – кут нахилу електроду, не провари – швидкість переміщення електроду, підрізи, кратери – зварювання без підкладок.

 Поточний інструктаж (270хв.)

- Видання завдань для самостійної роботи учнів та пояснення порядку їх виконання: видаю завдання з поясненням їх виконання.

 - Розподіл учнів за робочими місцями: розподіляю по робочим місцям.

- Повідомлення про критерії оцінювання виконуваних робіт – оцінювання поетапне по мірі виконання завдання.

Цільові обходи майстром в/н робочих місць учнів – перевіряю охорону праці, організацію робочих місць, технологічну послідовність виконання робіт.

- Прийом майстром в/н виконаних робіт – приймаю, класифікую.

Прибирання робочих місць – складання відпрацьованого матеріалу, інструменту, обладнання, огарків електродів, зварювальних кабелів, щитків та інше, підмітання підлоги.

 

 

https://studfile.net/preview/5025290/page:4/

 

https://mastery-of-building.org/uk/princip-dejstviya-plazmennoj-svarki/

 

 

 

 

 Заключний інструктаж.

- Аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку: не вкладання в нормативний час, відведений для зварювання пластин, перевищений через загальний час підготовки до зварювання.

- Оцінка роботи учнів, їх об’єктивне обґрунтування: в основному оцінюю позитивно, так як учні хочуть оволодіти професією зварника і стараються дотримуватися вимог, поставлених перед ними.

- Аналіз причин помилок учнів та засоби їх усунення, недостатня техніка зварювання, недотримання технологічного процесу зварювання (непослідовність у виконанні робіт) – дотримуватись технологічного процесу, та вибору режиму зварювання (А-сила струму, Н- висота дуги, S- швидкість переміщення електроду).

- Повідомлення та обґрунтування оцінок – повідомляю оцінки (сумарність по опрацьованій темі).

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

28.11.2023 7МСТУ Виробниче навчання

Виробниче навчання ЕРЗ 5гр.мсту урок№12

02.04.2021 3 група МСТУ ЕРЗ урок№10 Тема : Виконувати повітряно-дугове різання складних відповідальних деталей, вузлів та конструкцій з різних металів та сплавів